Udostępnij na Facebook Kalifornijska marka odzieżowa Time Out wkracza nad Wisłę. W 2012 roku firma zamierza otworzyć w naszym kraju 10 sklepów. Łącznie, na świecie funkcjonuje ich 37, z czego 18 to sklepy partnerskie. Firma planuje rozwój w Polsce przez sieć franczyzowych salonów otwieranych w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców oraz równoległą sprzedaż w sklepach multibrandowych. – Miasta, którymi na początku jesteśmy najbardziej zainteresowani to: Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Bydgoszcz, Katowice, Szczecin i Lublin – wymienia Agnieszka Bukowska-Kruczek z firmy Twin Concept przedstawiciela marki Time Out. – Co do rozwoju sieci sklepów multibrandowych, jesteśmy otwarci na propozycję współpracy z każdym klientem działającym na lokalnym rynku, chcącym podnieść atrakcyjność swojej dotychczasowej oferty przez sprzedaż produktów Time Out. Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni min. 150 m2 oraz kapitałem potrzebnym na jego adaptację. Koszt dostosowania sklepu zależy od jego powierzchni i stanu aktualnego i waha się od 250 do 600 euro za m\ Przystąpienie do marki zwolnione jest za to z opłat licencyjnych. Przedsiębiorca może liczyć dodatkowo na pełne depozytowe zatowarowanie sklepu, lokalne kampanie reklamowe oraz pomoc przy wyborze lokalizacji i negocjowaniu warunków najmu. – Wsparcie sieci podczas negocjacji z najemcą ma duże znaczenie przy końcowym efekcie ustalenia warunków najmu – dodaje Agnieszka Bukowska–Kruczek. – Dlatego właśnie od samego początku uczestniczymy w rozmowach i dokładnie analizujemy potencjalne lokalizacje. Najczęściej wybierane miejsca to galerie handlowe; w miastach o specyfice bardziej turystycznej analizujemy lokalizacje przy głównych ulicach handlowych, (boa) Komentarze
MARZENIE ZATRZYMANE W KADRZE, CZYLI FOTOGRAFIA ŚLUBNA Ślub to jeden z ważniejszych życiowych momentów, ale często to coś znacznie więcej – …