Kalifornijska marka odzieżowa Time Out wkracza nad Wisłę.

W 2012 roku firma zamierza otworzyć w naszym kraju 10 sklepów. Łącznie, na świecie funkcjonuje ich 37, z czego 18 to sklepy partnerskie. Firma planuje rozwój w Polsce przez sieć franczyzowych salonów otwieranych w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców oraz równoległą sprzedaż w sklepach multibrandowych.

– Miasta, którymi na początku jesteśmy najbardziej zainteresowani to: Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Bydgoszcz, Katowice, Szczecin i Lublin – wymienia Agnieszka Bukowska-Kruczek z firmy Twin Concept przedstawiciela marki Time Out. – Co do rozwoju sieci sklepów multibrandowych, jesteśmy otwarci na propozycję współpracy z każdym klientem działającym na lokalnym rynku, chcącym podnieść atrakcyjność swojej dotychczasowej oferty przez sprzedaż produktów Time Out.

Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni min. 150 m2 oraz kapitałem potrzebnym na jego adaptację. Koszt dostosowania sklepu zależy od jego powierzchni i stanu aktualnego i waha się od 250 do 600 euro za m\ Przystąpienie do marki zwolnione jest za to z opłat licencyjnych. Przedsiębiorca może liczyć dodatkowo na pełne depozytowe zatowarowanie sklepu, lokalne kampanie reklamowe oraz pomoc przy wyborze lokalizacji i negocjowaniu warunków najmu.

– Wsparcie sieci podczas negocjacji z najemcą ma duże znaczenie przy końcowym efekcie ustalenia warunków najmu – dodaje Agnieszka Bukowska–Kruczek. – Dlatego właśnie od samego początku uczestniczymy w rozmowach i dokładnie analizujemy potencjalne lokalizacje. Najczęściej wybierane miejsca to galerie handlowe; w miastach o specyfice bardziej turystycznej analizujemy lokalizacje przy głównych ulicach handlowych, (boa)

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
  • Czekolada czyni cuda cz.3

    Jak kupić dobrą zmywarkę? Kiedy wszystkie umowy były już wynegocjowane i podpisane, przysz…
  • Czekolada czyni cuda cz.2

    – Na pierwszy ogień poszła stołeczna galeria Blue City. Zadzwoniłem do biura i spyta…
  • Czekolada czyni cuda cz.1

    Prowadzenie pijalni czekolady to trudny biznes, chociażby dlatego, że gdy masz ochotę na k…
Załaduj więcej Pieniądze

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Oferta od A do Z – większa oferta sklepu z artykułami dla domu – STAiRS Center

Producent i dystrybutor schodów poszukuje partnerów w Polsce i poza granicami kraju. Firma…