Kalifornijska marka odzieżowa Time Out wkracza nad Wisłę.

W 2012 roku firma zamierza otworzyć w naszym kraju 10 sklepów. Łącznie, na świecie funkcjonuje ich 37, z czego 18 to sklepy partnerskie. Firma planuje rozwój w Polsce przez sieć franczyzowych salonów otwieranych w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców oraz równoległą sprzedaż w sklepach multibrandowych.

– Miasta, którymi na początku jesteśmy najbardziej zainteresowani to: Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Bydgoszcz, Katowice, Szczecin i Lublin – wymienia Agnieszka Bukowska-Kruczek z firmy Twin Concept przedstawiciela marki Time Out. – Co do rozwoju sieci sklepów multibrandowych, jesteśmy otwarci na propozycję współpracy z każdym klientem działającym na lokalnym rynku, chcącym podnieść atrakcyjność swojej dotychczasowej oferty przez sprzedaż produktów Time Out.

Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni min. 150 m2 oraz kapitałem potrzebnym na jego adaptację. Koszt dostosowania sklepu zależy od jego powierzchni i stanu aktualnego i waha się od 250 do 600 euro za m\ Przystąpienie do marki zwolnione jest za to z opłat licencyjnych. Przedsiębiorca może liczyć dodatkowo na pełne depozytowe zatowarowanie sklepu, lokalne kampanie reklamowe oraz pomoc przy wyborze lokalizacji i negocjowaniu warunków najmu.

– Wsparcie sieci podczas negocjacji z najemcą ma duże znaczenie przy końcowym efekcie ustalenia warunków najmu – dodaje Agnieszka Bukowska–Kruczek. – Dlatego właśnie od samego początku uczestniczymy w rozmowach i dokładnie analizujemy potencjalne lokalizacje. Najczęściej wybierane miejsca to galerie handlowe; w miastach o specyfice bardziej turystycznej analizujemy lokalizacje przy głównych ulicach handlowych, (boa)

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Pieniądze

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Co zrobić, aby reflektory odzyskały dawny blask?

Co zrobić, aby reflektory odzyskały dawny blask? Nie jesteście do końca zadowoleni z wyglą…