Udostępnij na Facebook Jęta postawiła na dodatkowe usługi, takie jak projektowanie łazienek i obsługa posprzedażowa. W ten sposób chce konkurować m.in. z hipermarketami. Firma Jęta zajmuje się handlem detalicznym i hurtowym płytek ceramicznych oraz armatury sanitarnej. W asortymencie sklepów znajdują się także wykładziny dywanowe i PCW, panele oraz chemia budowlana. Na tę chwilę pod wspólnym szyldem działa dziewięć sklepów własnych, jeden franczyzowy oraz blisko 90 partnerów handlowych. – Świadczymy usługi zarówno wymiarowania pomieszczenia, jak i projektowania łazienki oraz obsługi posprzedażowej – mówi Maciej Świątek, wiceprezes zarządu Jęta. – Tylko dodatkowymi usługami świadczonymi na wysokim poziomie jesteśmy w stanie konkurować z wielkopowierzchniowymi hipermarketami czy sklepami internetowymi. Docelowy franczyzobiorca musi dysponować dobrą lokalizacją przyszłego salonu. Lokal musi przede wszystkim posiadać parking, znajdować się blisko węzłów komunikacyjnych. Dodatkowym atutem jest sąsiedztwo sklepów o podobnej specjalizacji. Salony Jęta liczą od 300 do 600 m2 powierzchni. Na przystosowanie lokalu do wymogów sieci trzeba przeznaczyć ok. 100 zł/m2. Wydatek ten pokrywany jest przez franczyzodawcę, w przeciwieństwie do kosztów zatowarowania. Na nie przedsiębiorca musi wygospodarować ok. 400 zł/m2. Do tego dochodzi opłata marketingowa w wysokości 1 tys. zł, którą Jęta pobiera co miesiąc. Po zakupie licencji franczyzobiorca otrzymuje wyłączność terytorialną. – Sprzedaż płytek cechuje się pewną sezonowością – dodaje Maciej Świątek. – W okresach letnich zauważalny jest znaczący wzrost obrotów ze względu na prace remontowo–budowlane prowadzone latem. Komentarze
Ostateczny przewodnik po najlepszych usługach barowych, śniadaniowych, kanapkowych i cateringowych w Twojej okolicy
Jak zachęcić dzieci do nauki języka francuskiego? Nauka języków obcych nie jest prosta, jednak wszyscy wiemy, jak bardzo są one przydatne …