BMW G 750 GS
Reklama: Centrum motocyklowe Rybnik sklep
Kolejny poziom wyższy od 310 GS, 750 jest w rzeczywistości napędzany dwucylindrowym silnikiem o pojemności 853 cm, co daje zauważalny dodatkowe depnięcie, kiedy tego potrzeba.
Uwaga, 750 ma bratniego bliźniaka w F 850 GS. Jaka jest różnica? Całkiem sporo, właściwie.
Silnik 750 jest dostrojony do większej jazdy ulicznej, a jego moc jest wyższa w obrotach. 850 jest dostrojony z mocą skupioną nieco niżej, co czyni go lepszą opcją dla jeźdźców terenowych i przygodowych. Należy pamiętać, że oba silniki są fizycznie takie same, tylko dostrojone inaczej.
Będąc bardziej skoncentrowanym na ulicy z tych dwóch, 750 nosi również odlewane aluminiowe koła, otrzymuje nieco bardziej zorientowany na ulicę pakiet zawieszenia (co oznacza również niższy prześwit) i mniejszy 19-calowe koło z przodu. Oba motocykle noszą 17-calowe tylne koła, a 850 dostaje 21-calowy przód.
Ponieważ BMW, w końcu cena może dla niektórych zniechęcić do zakupu, ale jako punkt dostępu do ostatecznego przejścia do dużego 1250 GS.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.