4. PRZYSIADY Z WORKIEM

Jacek Kramek
Jacek Kramek

– stań w szerokim rozkroku przed workiem bokserskim,

– pochyl się do przodu, mocno chwyć worek i zarzuć go sobie na górną część pleców,

– wypchnij klatkę piersiową do przodu, cofnij nieco biodra i zrób głęboki przysiad,

– energicznym ruchem powstań z przysiadu.

Uwaga! Pamiętaj o zachowaniu naturalnych krzywizn kręgosłupa przez cały czas trwania ćwiczenia.

5. WYKROKI Z WORKIEM Z KOPNIĘCIEM

– stań w średnim rozkroku na wprost worka bokserskiego,

– pochyl się do przodu, chwyć worek obiema rękoma i zarzuć go sobie na ramię,

– wypchnij klatkę piersiową do przodu i zrób wykrok do przodu prawą nogą,

– energicznym ruchem powstań w wykroku przenosząc ciężar ciała na prawą nogę,

– kolanem lewej nogi zadaj dynamiczne uderzenie, po czym postaw lewą nogę obok nogi prawej,

– zrób wykrok do przodu lewą nogą,

– energicznym ruchem powstań w wykroku przenosząc ciężar ciata na lewą nogę,

– kolanem lewej nogi zadaj dynamiczne uderzenie, po czym postaw prawą nogę obok nogi lewej.

Uwaga! Pamiętaj o zachowaniu naturalnych krzywizn kręgosłupa przez cały czas trwania ćwiczenia

6. PRZERZUCANIE DO PRZODU WORKA BOKSERSKIEGO

– stań na wprost worka bokserskiego w szerokim rozkroku,

– pochyl się do przodu, chwyć obiema rękoma za część końcową worka i energicznym ruchem przerzuć go na drugą jego stronę.

Uwaga! Pamiętaj o zachowaniu naturalnych krzywizn kręgosłupa przez cały czas trwania ćwiczenia.

7. SKRĘTY TUŁOWIA SIEDZĄC NA WORKU

– usiądź na środku worka bokserskiego,

– dłonie złącz ze sobą i odchyl tułów do tyłu unosząc jednocześnie nogi nieco ponad podłogę,

– ustabilizuj pozycję, po czym najpierw zrób skręt tułowia w lewą stronę, a zaraz potem w prawą stronę.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Dla Ciała

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Kuchnia chińska – jak zachować się podczas jedzenia

Jedną ze świętych zasad w Chinach jest wolne spożywanie potraw. Niemal każdy z nas ma niep…