Udostępnij na Facebook Niemal każda drukarnia ma w swojej ofercie usługę tworzenia wizytówek. Wizytówki mają to do siebie, że występują niemal w każdej branży – czy to gastronomicznej, czy noclegowej, czy też budowlanej. Wizytówki pojawiają się wszędzie tam, gdzie są Klienci. Nic więc dziwnego, że projektowanie i wydruk wizytówek to jedna z najpopularniejszych usług oferowanych przez drukarnie – zarówno stacjonarne jak i internetowe. Odpowiednio zaprojektowana, a więc czytelna, elegancka, przyciągająca wzrok i oczywiście solidna wizytówka bez wątpienia zrobi wrażenie na potencjalnych kontrahentach czy dostawcach. Niezwykle ważna w tym zakresie jest jakość. Wysokojakościowe rozwiązania świadczą o nas samych – o naszym podejściu do Odbiorcy, a także szacunku do wykonywanego zawodu. Oferując Klientowi kiepskiej jakości wizytówkę mówimy mu „nasza firma jest nic nie warta”. Decydując się na wydruk wizytówek w e-drukarni należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Najważniejszą jest oczywiście format. Nadmienić należy, że w Polsce przoduje standard 90×50 milimetrów. Następną ważną rzeczą jest podłoże wizytówki. Tutaj prym wiedzie papier kreda mat o gramaturze 350. Pamiętajmy jednak, że podłożem może być wszystko – drewno, metal, a nawet szkło. Jako że dominuje nadal papier, to on odgrywa szczególne znaczenie w procesie tworzenia wizytówek. Czym większa jego gramatura, tym lepszej jakości wizytówkę otrzymamy. Komentarze